Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/36683

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMarco Alberto Porras Rodríguez,-
dc.date2012-10-24-
dc.date.accessioned2022-10-05T00:17:50Z-
dc.date.available2022-10-05T00:17:50Z-
dc.identifierhttps://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/36683
dc.identifier.urihttps://versionojs.xoc.uam.mx/index.php/version/article/view/515
dc.description
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.publisherVersión. Estudios de Comunicación y Políticaes-ES
dc.relationhttps://versionojs.xoc.uam.mx/index.php/version/article/view/515/512-
dc.rightsDerechos de autor 2019 Versión: Estudios de Comunicaciónes-ES
dc.sourceVersión. Estudios de Comunicación y Política; Núm. 30 (2012): No. 30: La democracia en comunicación; 132-149es-ES
dc.source0188-8242-
dc.titleLa construcción de la imagen en el marketing políticoes-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
dc.typeArtículo revisado por pareses-ES
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.