Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/35385

Title: Mujeres, corporalidad y bienestar alternativo en la publicidad
Authors: Ana d’Angelo,
Issue Date: 13-Feb-2014
Publisher: Universidad Autónoma Metropolitana, Unidad Xochimilco
Series/Report no.: TRAMAS. Subjetividad y procesos sociales; No 39 (2014): No. 39: Sujeto, mirada y cultura visual.; 85-117
TRAMAS. Subjetividad y procesos sociales; Núm. 39 (2014): No. 39: Sujeto, mirada y cultura visual.; 85-117
Abstract: Sin resumen.
Description: 
URI: https://tramas.xoc.uam.mx/index.php/tramas/article/view/646
ISSN: 0188-9273
Other Identifiers: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/35385
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons