Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/30664

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLópez, David E.
dc.creatorLópez, David E.-
dc.date2009-11-25-
dc.date.accessioned2022-10-04T22:38:44Z-
dc.date.available2022-10-04T22:38:44Z-
dc.date.issued2009-11-25
dc.identifierhttps://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/30664
dc.identifier.issn2448-8429
dc.identifier.urihttps://espaciodisenoojs.xoc.uam.mx/index.php/espaciodiseno/article/view/752
dc.description
dc.description.abstractSin resumen.es_MX
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.publisherDesign Spaceen-US
dc.publisherEspacio Diseñoes-ES
dc.publisherEspace de conceptionfr-FR
dc.relationhttps://espaciodisenoojs.xoc.uam.mx/index.php/espaciodiseno/article/view/752/750-
dc.relation.ispartofseriesEspace de conception; No 175 (2009): No. 175, Abril 2009; 8-9es_MX
dc.relation.ispartofseriesEspacio Diseño; Núm. 175 (2009): No. 175, Abril 2009; 8-9es_MX
dc.relation.ispartofseriesDesign Space; No 175 (2009): No. 175, Abril 2009; 8-9es_MX
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceDesign Space; No 175 (2009): No. 175, Abril 2009; 8-9en-US
dc.sourceEspacio Diseño; Núm. 175 (2009): No. 175, Abril 2009; 8-9es-ES
dc.sourceEspace de conception; No 175 (2009): No. 175, Abril 2009; 8-9fr-FR
dc.source2448-8429-
dc.titleInfluencia tipográfica en la lectura del producto editoriales_MX
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
dc.typeArtículo revisado por pareses-ES
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons