Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/29753

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBasurto Salazar, Eduardo
dc.creatorBasurto Salazar, Eduardo-
dc.date2009-12-15-
dc.date.accessioned2022-10-04T22:20:17Z-
dc.date.available2022-10-04T22:20:17Z-
dc.date.issued2009-12-15
dc.identifierhttps://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/29753
dc.identifier.issn0188-7025
dc.identifier.urihttps://disenoysociedadojs.xoc.uam.mx/index.php/disenoysociedad/article/view/297
dc.description
dc.description.abstractThe text follows a previous one with the same title published in Diseño y Sociedad 21/08 (Autumm). It has the double purpose of continue the thinking about architecture as well as strengthen concepts around the exercise of imagination, creativity and seizure or catching-up processes as didactic resources currently under-utilised in the learning process of design.en-US
dc.description.abstractEl presente texto es una continuación del artículo “Aprender arquitectura” publicado en Diseño y Sociedad 21/08 Ootoño. Tiene el doble propósito de continuar reflexionando acerca de la enseñanza y el aprendizaje de la arquitectura y de reforzar las ideas en torno al ejercicio de la imaginación, la creatividad y el aprehender, como recursos didácticos actualmente subutilizados en el proceso de aprendizaje del diseño.es_MX
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.publisherDesign and Societyen-US
dc.publisherDiseño y Sociedades-ES
dc.publisherDesign et sociétéfr-FR
dc.relationhttps://disenoysociedadojs.xoc.uam.mx/index.php/disenoysociedad/article/view/297/296-
dc.relation.ispartofseriesDiseño y Sociedad; Núm. 25-26 (2010): No. 25-26, Otoño 2008 Primavera 2009; 56-63es_MX
dc.relation.ispartofseriesDesign et société; No 25-26 (2010): No. 25-26, Otoño 2008 Primavera 2009; 56-63es_MX
dc.relation.ispartofseriesDesign and Society; No 25-26 (2010): No. 25-26, Otoño 2008 Primavera 2009; 56-63es_MX
dc.rightsDerechos de autor 2018 Argumentos: Estudios críticos de la sociedades-ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceDesign and Society; No 25-26 (2010): No. 25-26, Otoño 2008 Primavera 2009; 56-63en-US
dc.sourceDiseño y Sociedad; Núm. 25-26 (2010): No. 25-26, Otoño 2008 Primavera 2009; 56-63es-ES
dc.sourceDesign et société; No 25-26 (2010): No. 25-26, Otoño 2008 Primavera 2009; 56-63fr-FR
dc.source0188-7025-
dc.titleAprender arquitectura 2a partees_MX
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
dc.typeArtículo revisado por pareses-ES
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons