Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/29697

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorPancorbo De Sandoval, José A.-
dc.date2007-12-19-
dc.date.accessioned2022-10-04T22:20:10Z-
dc.date.available2022-10-04T22:20:10Z-
dc.identifierhttps://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/29697
dc.identifier.urihttps://disenoysociedadojs.xoc.uam.mx/index.php/disenoysociedad/article/view/241
dc.description
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.publisherDesign and Societyen-US
dc.publisherDiseño y Sociedades-ES
dc.publisherDesign et sociétéfr-FR
dc.relationhttps://disenoysociedadojs.xoc.uam.mx/index.php/disenoysociedad/article/view/241/241-
dc.rightsDerechos de autor 2018 Argumentos: Estudios críticos de la sociedades-ES
dc.sourceDesign and Society; No 18 (2008): No. 18, Primavera 2005; 26-31en-US
dc.sourceDiseño y Sociedad; Núm. 18 (2008): No. 18, Primavera 2005; 26-31es-ES
dc.sourceDesign et société; No 18 (2008): No. 18, Primavera 2005; 26-31fr-FR
dc.source0188-7025-
dc.titleEl marketing urbano como herramienta de apoyo en la gestión de los centros históricoses_MX
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
dc.typeArtículo revisado por pareses-ES
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.