Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/28843

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorAponte Herrera, Rosa María-
dc.date2007-11-22-
dc.date.accessioned2022-10-04T00:48:47Z-
dc.date.available2022-10-04T00:48:47Z-
dc.identifierhttps://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/28843
dc.identifier.urihttps://argumentos.xoc.uam.mx/index.php/argumentos/article/view/586
dc.description
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.publisherDivisión de Ciencias Sociales y Humanidades de la Universidad Autónoma Metropolitana, Unidad Xochimilcoes-ES
dc.relationhttps://argumentos.xoc.uam.mx/index.php/argumentos/article/view/586/582-
dc.rightsDerechos de autor 2018 Argumentos: Estudios críticos de la sociedades-ES
dc.sourceArgumentos. Estudios críticos de la sociedad; Núm. 39 (2007): No. 39, Agosto de 2001; 5-44es-ES
dc.source0187-5795-
dc.source0187-5795-
dc.titleImago juvenil y publicidad televisiva en la era de la globalización.es_MX
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
Appears in Collections:Dossier

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.