Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/16798

Title: Una visión filosófica acerca de la enseñanza de las matemáticas
Other Titles: Politics and Culture; No 11 (1999): No. 11: De súbditos a ciudadanos; 219-228
Política y Cultura; Núm. 11 (1999): No. 11: De súbditos a ciudadanos; 219-228
Politique et culture; No 11 (1999): No. 11: De súbditos a ciudadanos; 219-228
Authors: Sancén Contreras, Fernando
Issue Date: 27-Nov-2007
Publisher: Politics and Culture
Política y Cultura
Politique et culture
Description: Sin resumen.
URI: https://polcul.xoc.uam.mx/index.php/polcul/article/view/220
ISSN: 0188-7742
Other Identifiers: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/16798
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.