Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/1265

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBrody Angers, Elizabeth
dc.contributor.authorJiménez Flores, Teresita Lia
dc.creatorJiménez Flores, Teresita Lia
dc.date.accessioned2020-10-01T06:17:01Z-
dc.date.accessioned2021-04-29T21:34:45Z-
dc.date.available2020-10-01T06:17:01Z-
dc.date.available2021-04-29T21:34:45Z-
dc.date.issued2003
dc.date.submitted2003
dc.identifier.urihttps://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/1265-
dc.language.isospaes_MX
dc.publisherUniversidad Autónoma Metropolitana. Unidad Xochimilco
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectCOMUNICACION Y POLITICAes_MX
dc.subjectMAESTRIAes_MX
dc.titleMarketing político : una crítica desde la campaña televisiva de Vicente Foxes_MX
dc.typeThesises_MX
Appears in Collections:Maestría en Comunicación y Política

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79792.pdf13.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons