Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/1229

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBerruecos Villalobos, María de Lourdes Guadalupe
dc.contributor.authorBenítez Villa, Ruth Carolina
dc.creatorBenítez Villa, Ruth Carolina
dc.date.accessioned2020-10-01T06:15:47Z-
dc.date.accessioned2021-04-29T21:30:53Z-
dc.date.available2020-10-01T06:15:47Z-
dc.date.available2021-04-29T21:30:53Z-
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008
dc.identifier.urihttps://repositorio.xoc.uam.mx/jspui/handle/123456789/1229-
dc.language.isospaes_MX
dc.publisherUniversidad Autónoma Metropolitana. Unidad Xochimilco
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectCOMUNICACION Y POLITICAes_MX
dc.subjectMAESTRIAes_MX
dc.titleCampaña electoral México 2006. Cuatro candidatos y un análisis del ethos: la Jornada y Reformaes_MX
dc.typeThesises_MX
Appears in Collections:Maestría en Comunicación y Política

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
181470.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons